Annonsørinnhold

Produsert av
Tilbake til NHI.no

Annonsørinnhold

Produsert av: Norvital

Dette kosttilskuddet bør mannen din ta!
Hvor ble det av den virile mannen du en gang forelsket deg i? Han som aldri fikk nok av deg, som ga deg oppmerksomhet, som var spontan, som gjorde ting med deg du rødmer av i dag – han som tok deg med storm.

Mannen du en gang forelsket deg i har blitt en annen. Borte er den sterke, maskuline mannen med god selvfølelse, og tilbake står en sliten mann med kulemage som rett og slett ikke føler seg vel lenger. Hvorfor er det slik? Testosteronnivået synker fra 30-årsalderen, så dette kosttilskuddet bør alle menn ta.

Faktum er at testosteronnivået synker med en prosent i året allerede i 30 årene og det betyr at man kan ha mistet så mye som 20 % av sitt opprinnelige nivå når man går inn i 50-årene. Mange menn kan oppleve relativt store forandringer både fysisk og mentalt når testosteronnivået synker.

 

Det finnes hjelp

Testomax er et spesialtilpasset kosttilskudd for menn, som skal redusere de negative konsekvensene som følger av et lavere testosteronnivå. Det ble lansert for 3 år siden av Norvital AS. Responsen har vært enorm.

  • Vi ser at menn ønsker å føle seg bedre de også, forteller Cecilie Nordstrøm, markedssjef i Norvital.
  • Testomax inneholder ingredienser som blant annet vitamin B6 og urten fenugreek, som kan gi mer energi, økt muskelstyrke og opprettholde forbrenningen (glukosemetabolisme).

 

Nylig ble det utført en kundeundersøkelse hvor brukerne skulle fortelle hvilke effekter de opplevde etter jevnlig bruk av Testomax. Hele 86 % oppga at de føler seg bedre, de aller fleste allerede etter tre måneders bruk. Mye er knyttet opp mot økt energi, og en hyggelig bi-effekt av dette ga seg utslag i økt seksuell aktivitet hos 76 % av deltakerne.

 

 

"Fantastisk produkt! Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at effekten skulle være til de grader positiv"

 

Kanskje verdt et forsøk?

TRYKK HER FOR Å BESTILLE TESTOMAX

 

 

Dette innholdet er ikke laget av NHI.no sin redaksjon, men annonseavdelingen til NHI. NHI er opptatt av at skillet mellom redaksjonelt innhold og annonsørinnhold skal være tydelig gjennom god merking. Om du opplever at dette ikke stemmer, ta gjerne kontakt med kontakt@nhi.no.